lørdag, september 8

En liten appell

Jupp facebook e greit å gi beskjed på, men etter å fått 10-20 mailer om svar på threads så e det ikkje så sjarmerende lenger. Send beskjeder på facebook om nye innlegg på bloggen og så diskuter her. For ja eg vett at eg ikkje kan kvelds på tirsdag så trenge ikkje mail om alle så kan :P Men jupp feks gave diskusjoner osv kan jo ikkje tas her da :) Dokke får ha ein flotte kvelds på Tirsdag så ska eg kosa meg på fiskeridirektoratet og tenka på dykk :) Schnakkas

1 kommentar:

Anonym sa...

eg likte tittelen: "en liten apell"...minne meg om amnesty sine smsaksjonar :) (som forøvrig e ein himla grei og lettvinte måte og få gjort litt bra i verden på).

men ja leilis, eg e veldig enige me deg (sjøl om alle mailane mine går te junk), me må bruka bloggen mer...eg savne morsomme innlegg og rare bilder