fredag, februar 29

Ladyfest!!!!!




Her e program
http://ladyfest.no/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=38

Og på lørdag på sjølvaste kvinnedagen 8 Mars må me kunne samlas te ein liten fest :)Ka seie dokke!!! Et plagg ein har på seg må verr rødt :P Evt lepper eller negler :)



Og så her e ein vits siden me e vel sjølvironiske og da :P

Rødstrømpe

En radikal rødstrømpe kommer på bussen, og en mann foran henne reiser seg fra setet.
Hun tenker at her er det en mannsjåvinist som skal demonstrere ved å være gentleman og overlate setet sitt til en hjelpeløs kvinne, så hun dytter ham ned på setet igjen.
Noen minutter senere prøver mannen igjen å reise seg, og igjen skyver hun ham ned.
Dette gjentar seg flere ganger. Til slutt ber han:
- Unnskyld, frøken. De må la meg få komme opp, jeg er allerede flere kilometer forbi mitt stoppested !

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ha det sjå meg.. Ha det rektig så intimt og koselig eller evt ta fellesrommet..

Leila

Anonym sa...

eg har det jysla travelt denna ukå, også reise eg jo te stockholm tidligt søndag, så eg tvile egentligt på at eg kan verr med, men du vett aldri!

Leila sa...

Det skjønne eg godt. hadde vore skoi omdu stakk innomda, for elles ser me vel ikkje deg på ein måned då nesten..

Men kjekt du kommentere på min humble innlegg :)

Mastine sa...

eg komme!