fredag, august 24

Ferje tur

Okey,det e veldig lite folk på båten mellom halhjem og sandviksvåg. Alt for mye plass tilog med. Men ka skjer når eg sitte her med en pc og opptar et bord, et rart ektepar sette seg med samme bord og ete pølsa rett foran tryne på meg. Jiks intimsone når det e plass bør søren meg folk tenke på. Komma og grisa foran meg :P Så i fare for å bli sint og spør om dei kan pella seg vekk så skrive eg helle om det :)

Jaja eg snakkas med dokke om ca 2 timer

uhu her va et gullkorn fra siddeis ekteparet foran meg "snabben va go nok den"

takkgud for internett på båten seie eg bare :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja snabben va go nok den

Anonym sa...

HAHaaaaaa! Ja verden e full av RARE folk, og må bare sei meg enige: takk og LOV for internett på fergå!!! Det har gjort turen mellom Bergen og Haugesund ihvertfall 23% bedre.