torsdag, oktober 25

Postepost

Siden det e oppgavetid for meg blir det ein liten oppdatering her på bloggen. Først av alt vil eg gi uttrykk for min smerte og klage når det gjelde dei ukentlige kafébesøkene våre herte i år. Dei har ikkje vært ukentlige for å sei det mildt! I så tilfelle så har i alle fall ikkje eg fått det med meg. Sjerpings!! Men det e i tidå framøve me trenge det mest av alt. Å konna ta halvannen time pause fra eksamenslesning for litt god sladder rundt ein kaffikopp e megaviktigt. Eg savne dåkker!!

Derfor bestemme eg her og nå at neste uka ska me ha tradisjonelt kafébesøk så det e bare te å sjekka kalenderen folkens! Siden det virke som flest kan torsdag ittemiddag spør eg herved: E det noen som IKKJE kan torsdag klokken 16.00? Hvis noen kan litt før eller litt itte så kan me kanskje justera det litt med tilstrømmingstid.

Noen som har kaféønsker?

5 kommentarer:

Anonym sa...

eg kan...men då må det bli mer 16.15 på meg, har forelesing te 16.00....

når det komme te kafear så e det nett det samma. eg e me på alt :D

Mastine sa...

Vel eg kan igrunnen torsdagar, einaste som e litt drit e at det e då itte jobb møter blir plassert. Det e i alt tre torsdagar i november(muligens fira:/) eg itje kan p.g.a jobb/å at eg ska reisa..

Anonym sa...

eg kan ikkje, men kan ingen andre dagar heller:) ska reisa. kos dåkke! DE

Astrid med hageflekken sa...

eg kan heller ikkje på torsdag fant eg ut. må jobba 4-9.

Noen andre dagar som passe bedre?

Christine sa...

Ka me tirsdag elle onsdag?