torsdag, oktober 18

uff da 3 uker siden en oppdatering...

Ka e det så går av dykk folkens, har facebook forgifta oss så mye at me ikkje makte å skriva et innlegg her inne lenger. Men men sånt skjer.

Så koss går det 27 oktober folkens. E folk villige? Labert på eventen så får nesten spør her og. Nåken så har plass. Eg tar som alltids i mot, men komme an på om dokke lika det litt vel intimt i min lille bopel. Begynna og lista opp utesteder må me og. Eg love eg ikkje ska mista serfikatet denna gangen. Så ska nå komma meg inn på 20 års grense.

jada. wuhu der kom det en fax te meg. Då har eg noe å pusla med i 3 min då :)

bye for now

11 kommentarer:

Anonym sa...

hallais. eg har allerede sagt eg ska komma i ein bursdag neste lørdag, så eg kan nok ikkje. men plutselig så treffes me på byn. dinaelise

Leila sa...

eg applaudere dine raske svar dina elise :)

Astrid med hageflekken sa...

eg kan sikkert ha folk. men då må dåkke belaga dåkke på at me ikkje har så mye møbler, men kan alltids sitta i sengå.

Leila sa...

hehe har ikkje så mye mer enn en seng å tilby eg helle. og du e nå nærmere fasilitetene astrid :)

Anonym sa...

wuhu!!!!
fest hos astrid? morro!!!

Mastine sa...

Æ glede mæ!!! Æ har så lyst te å dans!!! :)

Leila sa...

STUDENTEN
Leter du etter billig drikke og svette lokaler, er Studenten stedet for deg. Lokalet huset tidligere nattklubben Miles Ahead- senere kalt Fatboy. Om du ikke ønsker å være del av dette kjøttmarkedet hele kvelden, er det et greit sted for vorspiel og vrikking til diverse listepoplåter du allerede har hørt hundre ganger på radioen. Her finner du et relativt blandet klientell.
Aldersgrense: 20
Adresse:

METRO
Inn en dør og ned en trapp, og så er du ankommet Metro. Du velge mellom den litt roligere Loungen og eller dansegulvet. Her har bartenderne teken på miksingen, men prisene er også deretter. Å legge igjen kortet i baren kan bli en dyr fornøyelse, for her er prisene ikke tilpasset studielånet. Hit kommer både studenter og folk med litt fetere lommebok.
Aldersgrense: 20
Adresse: Nedre Ole Bulls Plass 4

LANDMARK
Klubb som deler hus med Bergen kunsthall, med alt det innebærer av dekor og klientell. Vagt syttitalls futuristisk retro, med mange av byens absolutt hyggeligste klubbkonsepter. Her kan kunststudenter, samtidsmusikere og diskofrikere møtes på dansegulvet, som oftest fylt av elektroniske rytmer. På dagtid er det kafé med deilig iskaffe og trådløst internett.
Aldersgrense: 20 år
Adresse: Rasmus Meyers Allé 5


BOCCA RESTAURANT OG BAR
På toppen av Ole Bull Scene hviler Bocca, en relativt nyankommen stjerne på nattelivshimmelen. Med karakteristisk tapet, stilfull innredning og dype lenestoler, er dette plassen for langprat over et eller seks glass vin og kanskje en espresso til slutt? Bocca kan også skryte av en røyke- og lufteterrasse med særdeles god oversikt over resten av utelivet i by´n.
Aldersgrense: 24 år
Adresse: Øvre Ole Bulls plass 3

Mood

Mood Nightscene er Bergens største nattklubb, kjent for nydelige omgivelser, nydelige gjester og meget høy stemning! Man skal lete lenge og reise langt for å finne et liknende konsept!

Mood Arabica er den enda mer eksklusive varianten av Mood. Vi tilbyr gjestene våre en skreddersydd opplevelse fra A til Å. Våre tre arabiske lounger fylles hver kveld opp av de litt mer kresne gjestene....hvem vil vel ikke sitte komfortabelt i våre marokkanske møbler, dele en vannpipe med venner og gjøre nye bekjentskaper? Arabica leverer noe litt annerledes - og gir deg en helt annen opplevelse enn noe annet sted kan tilby....
aldgr. 22

klar bar
Klar Bar ligger i 2etg over Piano Baren, med nydelig utsikt over Vågen. Klar Bar åpnet våren 2003, og har etter dette blitt fast tilholdssted for mange av byens yngre festløver.

Torsdager året rundt trekker byens studenter til Klar Bar for å feste med likesinnede på vår studenttorsdag - har man ikke studentbevis slipper man ikke inn.

I helgene sørger våre serviceinnstilte ansatte og DJs for at stemningen er på topp! Man må være tidlig ute om man vil ha bord...

Anonym sa...

eg huske ikkje heilt kor mood e...men eg synes at mood arabica virka ganske så snasent :) men e kanskje ikkje den beste plassen for dansing og mingling? evt så e jo landmark ein okei plass har eg hørt.....

helst sleppa klar bar og kanskje studenten?

Anonym sa...

hehe. MOOD e jo der i vågsalmenningen. der me prøvde å komma inn sist gang men siden det va fredag så va det stengt :P gamle banco rotto.

hehe nei eg heie ikkje akkurat på klarblar eg heller akkurat

Mastine sa...

Så lenge det e ein plass me dansegolv e eg me!!!

Astrid med hageflekken sa...

eg blei litt gira på metro nå når eg leste detta.

metro eller vanlig mood.