fredag, juli 27

Her ska det oppdateras.....

Jaja jenter....endelig så har eg fått satt meg ner for å komma me noen ord....
Juni og Juli har stått i arbeidets og sykdommens tegn, det har vert masse masse masse jobbing(som egentlig ikkje e så masse, men føles masse). Eg e veldig fornøyd me å tilbringa ferien i bergen, det har jo gått litt penger, men det har vert verdt det. Men sjøl om eg e fornøyd me ferien så betyr ikkje det at eg ikkje har savna alle dåke så har vert hima, for som me alle vett så va det jo bare meg og astrid som faktisk va i Bergen denna sommaren(og meg og astrid har det veldig bra bare oss to, men jo mere og flere vi er sammen....), for dåke har altså blitt savna (den setningen va ikkje så lett og skriva).
Det har ikkje skjedd så masse action da, derfor har eg ikkje så mye og fortella (hmmm.....planen va å skriva mye mer). Jo, Astrid har fått meg hekta på et nytt spill; mexican train som spilles me dominobrikker. Detta har nå blitt plassert på top 3 spill listå.

Når det komme te sykdommen så har eg akkurat fått vita at eg har prestert å pådra meg ein svak form for astma, så eg har fått ein heftige innhalator som eg ska suga på. Det ska verr sagt at denna situasjonen e veldig lik brillesituasjonen min, for fyst itte eg fekk medisin forstod eg kossen det egentlig ska følas og pusta,du ska tydligvis ikkje merka det :)
(vett kje egentlig om astma e ein sjukdom, kanskje heller ein tilstand?)

Så nå reise eg snart te sydens land for å få sugd opp litt sol og varmsjø, viss me ikkje sees før det så hasta luego mis amigas

2 kommentarer:

Leila sa...

Eg o vil ha sol!!!!!!!!!!

Ka ti du reise?

:)

Anonym sa...

torsdag den 2., så då drar eg te 32C og sol :), du e nå så smal og fin...verr me i kofferten?