fredag, november 30

Eg o vil klaga litt :)

Bachelor oppgava kan verr kjekt hvis ein har tid på seg, sideneg har 3 dagar igjen nå og fortsatt mangle 7sider og utallige gjennomgåelser må eg seidet ikkje e så kjekt... Men det så overraske meg å hørra at Astrid drive med ei oppg som i teorien e større enn en bacheloroppg såapplaus te deg.. Gir meg og håp på at då burde eg og klare å bli ferdig..

Når eksamensperioden e over så burde me skriva litt trivelige ting her og så det ikkje bare blir kjipe blogg :P Kanskje sko me ha laga ein skriftlige julekalender... Men igjen så blir vel ikkje bloggen brukt nok te det.. Tanken så telle.. Eg kan heller blogga om julabord på fiskeridirektoratet når den tid komme, enten så går det rolig for seg siden det e jo faktisk snakk om en gjeng med tørre byråkrater (inkl meg sjøl :)) eller så kan det verr at det bare tar heilt av med slips på hodet faktor som regjerende stemning.

Kosa dykk...

Lykke te med eksamen i mårå Ingrid.... Håpa ikkje bussen blir for fyll (Dumme dumme busssjåfør og bussselskap så bare kjøre forbi folk, ikkje kan dei stoppa og informere om at det e fullt og at eg må finna alt transport NEIDA bare speed forbi meg når eg har venta i en halvtime og det e 20 min te eksamen begynne faen faen ta deg... sko sendt taxiregningen i posten eller besøkt deg med balltre for å kreve inn pengene)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det e bra! Få det ut!

Det kan henda det komme et par te klagepostar fra meg før alle dei "Å, eg elske jul" "julaferie e så deiligt"-postane komme. Har jo ikkje ferie før 15. desember så.

men komme sterkt te bake med kjekke blogginnlegg.

Leila sa...

Hehe vise seg eg tok feil..Egska skriva 20 sider som blir ca 6000-7000 ord huhu... Eg skylde på Myrstad så eingong sa at puff bachelor e ikkje mer enn 3000 ord det... og det har hunget igjen i hodet mitt...

Anonym sa...

nå har eg sjekka, og mi bachelor oppgava va på 4500 ord, legge du te noter og litteratur lista blei hu på 5000. så om eg har sagt 3000 så må det ha vært feil altså. me fekk beskjed om 5000.

Leila sa...

Haha så du befinne deg her myrstad :P haha kult

Jupp.. Tror eg ska satsa på å få 6000 minst. Siden då blir det ca 18 sider med alt crap.. Alle dei andre eksemplene me har av bacheloroppg lgge faktisk på 8000 ord.. puhh.. Og på internett står det 20 sider så eg bare tar minus 2 eg då.. Men uff eg sko vel ha sjekka litt før.. Eg har 2500 ord nå og eg har 1 heil dag igjen te å spytta ut resten :(... Nå kan eg angra.. Men men det blir nok et produkt...

Bare du Myrstad så kan skrive minimalt og få full pott.. Eg må skrive sirka det så gjennomsnittet skriva og eg får halv pott :P

Leila sa...

Va ikkje bacheloren dokkas og 15 studiepoeng?

Merkelig dokke bare har 5000 ord..

Hmm hvis eg klare å få ut 18 sider med 5000 ord så får eg heller gi meg på det. Ellers blir det svada.. Siden eg levere ark og ikkje øve internett så tvila eg på dei gidde å sitta og tella ord akkurat helle :)