tirsdag, mai 1

Bønne-spille-kveld

Te dei så ikkje har fått det med seg: (eller rettare sagt, eg føle eg må legga inn et innlegg for bloggens skyld, an e jo i fare for å bli overkjørt av facebook stakkar). Eg invitere på mat og bønner på lørdagskveld! Ryktene går om at me kan forventa ikkje bare ein men to hjemkomstlingar, 2 reisende bønner som returnere, og som komme med sine rystanes historier og fargesprakanes lysbildeshow fra den fjerne vest og sør. Så vel møtt te alle torvastadbergenske bønner!

2 kommentarer:

Dina Elise sa...

høres veldig fristande ut, men eg kan desverre ikkje på lørdag.. kos dåkke!:)

Marie sa...

bra tiltak! men eg kan dessverre ikkje komma, for eg får besøk i helgå... dåkke andre får kosa dåkke masse:) Det va kjekt i går forresten, dåkke så va på Hypertext:) nei, tebake te KRLen! snakkes