mandag, mai 21

Jadda!

Då skrive eg ein post på sjølvaste je-borsdajen min. Tipp ka eg fekk av min kjære.....? Diamant! hurra:D
I alle fall et smykke med diamant på.

Åsså fekk eg gym ball. Hehe... Tipp ka eg blei mest glad for;)

Eg følte me fekk "herda" kattungane ein del igår. De kvine ikkje så mye idag når eg løfte de opp. Nå ligge heile gjengen på Ludde og sove.

Eg sko egentlig skriva oppgava idag, men det droppe eg, for eg kan ikkje makta å skriva oppgava på sjølvaste je-borsdajen min. (Gebursdag må uttalas sånn som bestemødre seie det...). Takk te dåkke alle som kom igår! Eg hadde det kjempekoseligt altså. Dåkke e så gode jenter! I love you all!





3 kommentarer:

Leila sa...

Gratulera med bling bling.

Ha en fine dag. takk for oppdekkingen i går.. :)

Anonym sa...

Gratulera me ice ice baby!

og eg må bare spør, ser eg verkeligt så gravide ut i virkeligheten? for hvis eg gjør det så va det sikkert derfor kattane blei så rolige sjå meg. Dei trodde eg va ein kjempe mamma.

Kos deg videre me ge'bursdagen (farmor va pen byfrue og sa ge'bursdag)!

Anonym sa...

gratulera med dagen nok ein gong!nå trege eg på at eg ikkje spiste mer is!