mandag, mai 14

Kattungepasser

Førsta helgå i juni (1-3, evt. 1-4 juni) så drar eg hjem for å gå i barnadåp te Leander. Jan Inge ska og hjem denna helgå for han ska på Sommergospel(?) i Skudnes å se på Larry Norman.

Så lure eg på om ein, to eller tri av dåkke eller noe i den dur e i Bergen på detta tidspunktet å kunne tenkt dåkke å stikka innom her ein tur å mata kattungane + Pallas?
Eg trur ikkje det e vits i å ha de noen aen plass bare for ei helg.

Hadde vært flott hvis noen kunne stikka innom ein gong lørdagen, og kanskje ein gong søndagen (trur me komme him mandagen nemlig...). Detta kan og vær forskjellige personar. Blir ikkje store arbeidsoppgaver. Bare fylla på med mat i skåler, og skifta ut vann. Hvis noen ønske det så kan dei få kosa og leka med kattungane. (Eller låna TVen eller x-boxen for den del)...

Hvis ingen kan/vil så e det ikkje krise for kan jo prøva å spør ein nabo om dei gidde å gjør det.

Ps. Satse på at ingen innbruddstjuvar får stygge idear av å lesa detta nå.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så morro!eg og christian og ska him te karmøy den helgå :)
men det betyr jo at me ikkje kan passa kattar, noe som e litt dumt siden det hadde vært mest praktisk om det va eg så tok på meg ansvaret, så sorry for det

Anonym sa...

okei, nå vise det seg at eg kan allikavel... så hvis ingen andre brenne itte oppgavå så tar eg na gjerna.

Men då trenge eg grundige innstruksar, eg e nemlig ikkje vant me kattar i det heila tatt.

men eg ordne nok biffen

Anonym sa...

Yepp, jeg er her også så jeg kan være backup for Tove hvis noe kommer i veien:)

Astrid med hageflekken sa...

Detta e jo kjempeflott! (eller kanskje ikkje så flott at det ikkje blei noe av turen te Tove), men flott for min og kattane sin del at dåkke melde dåkke! Takk for det!

Instruksar ska du selvfølgelig få!
Vibecke: Vælkomen hæm te noregs land! :)

Leila sa...

Eg kan følla deg Tove. Har lang erfaring i kattepass :)

Det blir vel mating og grava skit ut av sandkassen deiras og skifta vann.

Og masse kos :)

Hehe plutselig Vibecke på ein kommentar gitt.

Leila sa...

ka e det med oss astrid .. me poste og kommentere bare minutter fra hverandre for tiå.. hehe kreepy.

Astrid med hageflekken sa...

hehe!!
eg vett ka det e!

begge sitte med dataen store deler av dagen og oppdatere bloggen for å sjekka om det e komt noe nytt..? hehe...eller så e det bare eg som gjør det heila tiå åsså treffe eg tilfeldigvis på samme punkt som du e her inne;)

eg må sei eg e glad for at dåkke tar dåkke tid te å passa på pusongane:)

Christine sa...

Eg må melda pass. Eg har eksamen i ukå itte på. Pjuke! Men kan nok stikka innom hvis det e krise!;)