fredag, januar 4

Bloggen skal ikkje døy ut

Nei, eg tykkjar det er på tide med litt tekst og skriverier her på kaffebloggen vår. For sikkerhets skuld vil eg prøve meg på litt nynorsk, noko eg ikkje er særleg god til då eg ikkje har skrive nynorsk-stil på snart fem år.

Dykk skjønar det at mine tanker går til Ingrid der ute i vest som treng eit forum kor ho kan oppdatere seg på oss Noregs-bønner når ho måtte ynskje det. Og eg forventar også at Ingrid oppdaterer seg litt for vår skuld ein gong ibland.

Eit nytt år, nye mogligheiter. Eg takkar for sist; det vart ein fin kveld. Når sjåast me igjen, folkens? Kvilke (eg tek ein Sølve Grotmol) dagar i veka passar best for dykk?



Hvilken tid passer best for ukentlige bønnemøter? Kryss gjerne av flere alternativ.
Mandag formiddag
Mandag ettermiddag
Tirsdag formiddag
Tirsdag ettermiddag
Onsdag formiddag
Onsdag ettermiddag
Torsdag formiddag
Torsdag ettermiddag
Fredag formiddag
Fredag ettermiddag
Lørdag
Søndag
Ingen av tidene passer
  
Free polls from Pollhost.com




Føremiddag reknes som før klokken 15.00 og ettemiddag frå 15.00 til 18.00. Vil dykk heller ha ein kveld må dykk kommentere dette på posten. Kommenter gjerne andre ting også. Spesifisering er lovleg.

Takkar for oppmerksomheita.

1 kommentar:

Leila sa...

hihi nå ska det bli deilig og ha tid mer eller mindre alltid :)

Tirsdag e einbra dag