onsdag, januar 23

LØRDAG



+



+



= SANT

14 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

*misunnelige*

Leila sa...

Det så nice ut...

Ka med å komma seinare på lørdagen, eller e foreldrene te jan inge sånne så e lenge oppe og vil parteyy :)

Marie sa...

ka vil me spisa? (utenom taco og cheeeeeeeese cake) kom med forslag.

- smågodt
- sjokolade

det e så leeenge siden eg har trødd i meg snop og mat og sånn:) glede

Anonym sa...

seffan kjeme eg nok te å dra med meg litt smågodt ja :) sikker en chips og

Anonym sa...

candy-bonanza!!!!!
eg glede meg!

kan godt ta me noen druer elle no for syns skyld :D

Men Marri, ka me å gå i samla tropp te butikken sjå deg?

Anonym sa...

når begynne dåkke da? og kati begynne dåkke på søndagen?

Marie sa...

ja det va lurt. det va faktisk himla lurt det tovis! juhuu. på søndag da, e 12 for tidlig å begynna? 13? 14? osv.

Anonym sa...

så kjekt at det blir i fyllings:) ka tid me ska begynna komme vel ann på kor månge filmar me har tenkt å pløya igjennom på lørdagen? ein, eller to, eller ein og ein halv? og ka tid siste billige bussen går fra fyllings? og ja, kass bussar e det eg kan ta nå igjen? glømme det alltid... eg kan nok bare verr med lørdag, må jobba med ein forelesning på søndag dessverre.

Leila sa...

Ka ti begynne me lørdagen da??

17-18 tia. to filmer tar jo 8 timer da. så då må me vel begynna tidligere 16?? .. Siste buss før nattbuss e vel i 1 tia?

Wuhu nå ska eg laga cheeeeezzzzcake :)

Anonym sa...

eg stemme sterkt for to filmar på søndagen , men forstår at Ingrid vil ha det omvendt;)


syns me ska begynna seinast kl ett på søndag. men du bestemme Marie!

Anonym sa...

det går heilt fint for meg med ein film på lørdagen for meg! har nettopp sett begge de to siste, bare et par uker siden så det går fint. eg kan ta med filmane, har alle extended, men e hakk i et par av de. men bare te å gnikka litt så går det.

Marie sa...

då seie me 17 på lørdag og 12 på søndag då. e det greit? ska me ha felles tur på spar i dag eller? så sleppe me å avtala kim så ska ha med seg agurk og kjøttdeig og popcorn...osv!

Anonym sa...

den e grei:) då tar eg med penger te spar. kas bussar kan eg ta?

Marie sa...

80,30,31,32
eg kan jo f eks anbefala 30 fra olav kyrres kl 16.45. men 80 bussen går jo fra bryggen og der da, så den e kanskje kjekkare å ta for deg, Ingrid.