onsdag, januar 16

Salvete omnes!

Ringenes herre

Hvis det er greit for min samboar vart det Ringenes Herre - maraton neste helg laurdag kveld og sundag. Tenkte det kunne vere ein idé og ete lembasbrød te brunch på sundag klokka tolv med påfølgane visning av dei to siste filmane om me ser den fyrsste laurdag kveld. Kva tykjar de om saka? Er det nokon som ikkje kan, men har voldsam lyst å vere med på maratonen så må dykk heve røsten her på bloggen så me kan få avklart ein annan dato.

Me treng DVD-spelar om me vil sjå dei sjå meg. Eg ska jobbe lørdagen frå 8-16 så kan ikkje byrje før i kveldinga. Nokre tankar om saka?

Legolas bonus alvus est.

(Hmmm. Veit ikkje kva alv et på latin. Satsa på alvus, men ordboka mi seier at det kan bety både badekar og underliv...hmmmm).

7 kommentarer:

Anonym sa...

eg kan ikkje, men det gjør ikkje noe! kjør i gang maraton=) dinaelise

Leila sa...

Jag Kan!

What shal i bring. Kan laga ostekaka (sånn Toro så eg har i skapet da) te lørdagen og spisa resten på søndagen :) Druer.. numme num osv. :)

Anonym sa...

jaaaa ostekaka! mmm. tar med noe snacks eg og, for det ser ut te at eg kan komma (med mindre de ringe om jobb). kan eg få be om svakt strikkelys? joho, eg glede meg! har dessverre ikkje dvdspillar, bare playstation2

Leila sa...

Eg har DVD spiller btw. Eg kan godt ta den med, dokke kan sikker bare ha den og, inntil eg kjøpe nye tv da som enten skjer snart eller seint..

Astrid med hageflekken sa...

Dårlig nytt! jan inge vil eg ska avlysa..... :S:S:S:S::S

Leila sa...

E det noen andre så kan ha den?

Hvis ikkje har eg ledig kåk, men kan nok ikkje se film hos meg eneste,kan bare bolstre oss i senga mi som underholdning. Som kan høres litt kreepy ut, bare hinte te mine eneste sitteplasser :)

Marie sa...

eg har forresten dvd-spillar! LOTR i fyllings. juhuuu. med strikkelys og alt!