onsdag, april 11

F*&#¤%ings examens tid

så e tiå kommen for å klaga på eksamen. Eg kanskje litt tidligare enn dåkker uni.folkå. Eg har så vidt begynt å lesa - å eg e leie. Ein ting eg lure på - e det noen som har lyst å ta meg me på lesesal ein dag? Orke itje å gå heilt opp te sandviken eller heilt ut te gogkiland skolen min. Så bare ta kontakt!

I skrivanes stund e eg litt stressa. For alt å ingenting, det e rett før eg tyr te ølå i kjøleskapet. Eg tenke på dei fem eksamenane som ska gjennomførast. Eg tenke på dei i alle fall fira oppgavene som må godkjennast før eg får gå opp te dei diverse eksamenane. Men eg står egentlig forran de værste eksamen av dei alle matte muntlig:/ pjukings seie eg bara! Hvis det finnes noen matte braniacar der ute så kan dåkker bara melda dåkker opp te frivilli hjernetransplantasjon;) Eg ser fram te eg e ferdig me denna herlige eksamenen her. Då har eg nemmelig fri i ein heile mnd før dei andre eksamane falle på rekka å rad.

Så nå e tidå for å gjør alt aent enn lesing. Dåkker kjenne vel te det. Siden eg kom te Bergen i går e meste parten av oppvasken tatt, flytta og rydda pulten min, kjøleskapet og komfyren vaska. Eg planlegge å vaska klær, ta resten av oppvasken og støvsuga heile leiligheten og trappå utenfor. Det e rart kor kjekt rydding å vasking blir når ein lese eller ka? Eg oppfordre alle te å komma me dei tingene dei like å gjør for å unngå å lesa te eksamen. Eller ka ein lika å gjør når ein tar pause fra lesingå!

Sånn der har eg hatt nok pause for denna gongen! Back to the numbersmobil!;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Når eg ska lesa te eksamen:
- like eg å sortera i klesskapet, for det e jo gunstigt å finne klær fort på eksamensdagen
- like eg å eksperimentera me matvarer som finnes i huset, det blir ofta brunt og stekt
- like eg å begynna på scrap books, men slutte når eg forstår at det e mer stress enn ka eg trur
- like eg å sjekka "touched by a bean" 8 gonger i min, av å te så har noen lagt inn noe
- like eg å ringa christian kvar 30.min for å spør elle fortella om ting som f.eks "burde me tørka støv?"
- like eg å begynna me hyppige skin care regimer og nye slankekurar

Astrid med hageflekken sa...

hehe løgne dåkker!
Når eg ska lesa te eksamen så like eg helst å kikka i veggen. Gjerna flere timar i strekk.
Kikka i veggen kan faktisk vær utrolig underholdanes når ein e midt i eksamenstidene. Det e undervurdert.

Leila sa...

eg må sei eg stemme me astrid der. virkelig undervudert. Vurdere å klistra bøkene te veggen så eg kanskje kikke på dei då.