torsdag, april 26

I dag i pausen min....

....når eg gjekk å spiste på vegetar-calzonen fra deli de luca (den va og stappa full av olja og fett...løye det, kanskje dei som jobbe i kassen tenke me seg sjøl"hmmm....hu der like nok ei bøtta me smult" åsså fylle dei på litt ekstra te meg) såg eg plutseligt Terje Søviknes....ståande utenfor peppes me ett sleskt smil og uten haka (vett at detta e ein klisjee...men han har jo lite kjeveparti). Då vurderte eg om eg sko gå bort te han og sei ka eg syntes om FrP, voldtekter og andre ting... eg gjorde det ikkje.... nå vett eg ikkje heilt om eg angre eller ikkje.

Utenom det så sko eg ønska at noen lagde lyddempar te ungar..... ein ide for "skaperen"?

2 kommentarer:

Leila sa...

Kanskje det e lika greit. Eg e ikkje for mob mentalitet :) Greit nok i debatter så kan en slenge sånt ut, men når personene e i privatlivet så går en liksom ut av den rollen.

Men ikkje at eg på noensomhelst måte syns han fortjene rettferdighet heller da, himla slesk, men ja eller så tar vel alle loven i sine egne hender, og en har sett situasjoner der det ikkje har gått så bra, og uskyldige dømt.

Men det så e aller kjipaste e hvis det e du så ser ut som den spør kanskje, hvis det komme oppslag i BT krakilsk dame skjellet ut Søviknes i sentrum. Hehe kanskje ikkje kjekt å ha i CV sin :)

Anonym sa...

Hadde planer om å verr bitande sarkastisk og høflig på ein gong, har sett mams gjør det ett par gonger og det pleie å ha effekt.

Men det fekk nå verr me drømmen :D