søndag, april 1

Tebake i moderlandet!

JA nå befinne eg meg på gode Karmøy, og har akkurat oppdatert meg på ka så har skjedd her på bloggen. Hørres ut som om dåkke har hatt d fint. Det har eg og. Og nå e eg klar for det sosiale liv på øynå. Eg har ikkje brukt ei krona heila vekå, og eg har ikkje brukt mobilen, så nå kan eg ta meg råd te litt festligheter:D Klar for kafé nå altså! her e et bilde fra der eg va (et ganske dårlig et..menmen..).




Å forresten, du får ikkje tak i frimerker i helgene i Østerrike. Ingen av mine postkort blei sendt!:(

4 kommentarer:

Anonym sa...

hei sjannapauline! d såg deilig ut! eg har savna deg, ei uka uten marie e leeenge! har ein haug me (u)viktige ting eg sko huska å sei te deg, men nå komme eg ikkje på noe av det. snakkes i eftermiddag!

Anonym sa...

Så fint bilde!
det friska liksom opp heile bruna kaffisidå, ikkje at det e noe i veien me brune sida, men eg syntes det gav ett estetisk og fint uttrykk :D
bra at turen va bra

Anonym sa...

Kafe e nice, ska me ha bønnemøte i neste uke?

Marie sa...

eg stemme for bønnemøte i påsken! meg og ingrid har planer om å arrangera ein påskekvelds. men me kan godt finna på flærre ting og, kafe f eks:)