søndag, april 1

Gratis "den innbilt syke"

Heisann sveisann godtfolk!
Fredag den 13 april klokkå 20.00 kan dåke få lov te å se generalprøven te "den innbilt syke" heilt gratis. ME må sitta på ein balkong, fordi skuespillerane må øva seg på å spilla opp (forstå det den som kan), så dei som alltid har hatt lyst te å sitta på balkong og glo kan nå få prøva det.
Som vanlig e det gi beskjed så fort du kan,men helst ikkje seinare enn 11 april.

Detta e foresten ikkje ein 1.april spøk....eg hadde himla lyst, men eg kom egentligt ikkje på noe som va verdt å spøka me.
Savne hine hårde dager når meg og mamma lagde trolldeig kuler, la dei i kjøleskapet og ropte skikkeligt høgt "håpe ikkje pappa finne MARSIPANEN i kjøleskapet" åsså lo me godt når pappa åt trolldeigen (slo meg akkurat kor snille pappa va så gjekk me på den tradisjonen kvart år).
Detta va så gøy at det ska eg jommen innføra te eventuell kommande familie.

Her i Bergen e det heilt sykt bra vær..... det e sommar sommar og sol.

I dag reise eg him, så den som vil må bare innvitera meg me på morro

4 kommentarer:

Anonym sa...

eg e me!

Anonym sa...

Eg melde meg på eg, me på alt så e gratis eg :) hehe

Marie sa...

ej og

Christine sa...

eg vil, eg vil, eg vil!!!