tirsdag, april 17

Posti a'la nada

Siste nytt: Eg har lagt te link te Pallas fra bloggen vår. Håpe det e greit! Kan jo bli kjekke blogg når eg begynne å posta bilder av kattongane.

I går va eg på ein forelesning som varte i heile TRI timar. Det va utroligt slitsomt! E ikkje vant med sånn eg.

Eg må anbefala Kroathai (eller no sånn) som ligge der med Grieghallen te alle som vett eller trur de like thailandsk mat. Nr. 25 og nr. 56 på menyen derras e himmelske retter. Ta med pris: 90 kroner. Spise inne pris: 120 kr. Eller noe sånn... Men det e mat med kvalitet!

Han mannen i God morgen, Norge uttalte Tom McRae for Tom mec raw, mens eg høre andre sei Tom mec rei. Ka e rett?

I førgårs mens eg støvsugde golvet kom eg øve ein gigantiske edderkopp. Urk! Visste ikkje om eg fekk te å støvsuga an så eg bare la fra meg støvsugaren å gjømte meg i stuå heilt te Jan Inge kom him. I går fant med an igjen og Jan Inge fanga an for meg og drepte an med ein sko. Helten min! puh....

I går kjøpte eg "Klesdrakten" av Peacock. An va ikkje såå bra som eg huska an fra barnaskolen, men grei å ha! Kjekt å konna slå opp på nesten årstallet nøyaktig når eg for eksempel lese ei bok der handlingen foregår i Tyskland i 1823.

Nei, nå må eg setta i gang med semesteroppgavå mi for alvor. Si ju leitår alligeitårr!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det uttales Tom "mcrei", ikkje raw...hehe. Tom McRå!!! løgne dissa programlederane