torsdag, april 12

Om alt og intet

Det e rart å vær aleina hima. Janinge e på kurs i Oslo te søndag og det føles skikkelig tomt her (sjøl om Pallas e her da..).
Nå har eg surfa ut alle internettsidene eg pleie å kikka innom og det va på tide å skriva "eg kjede meg-posten".

Såg dåkke Frustrerte fruer på tirsdag? Eg vil meina at det e ein av dei beste episodane eg noen gong har sett. Va an ikkje utrolig bra, eller va det bare eg som va i et emosjonelt humør? syns an va spennanes og trist samtidig som regien funka. Godt at crazy damer ikkje går amok på kjøpesentre så ofta her i bergen.....;)

I går kveld såg eg Elvira Madigan på sengå. Kjedelig å vær aleina, for slutten va litt sånn "Huff! må eg sova nå, itte å ha sett detta?! Verden e ikkje rettferdig!" Men eg sovna nå te slutt.

I dag va eg på Spesial med Ericka. Har aldri spist der før, men lunsj kan anbefalas asså! 25 kroner for ei tjukke og varme sjeva med salami og salat. Nam nam!

I løpet av påsken har eg blitt heilt sikker på at det komme kattongar i begynnelsen av mai. Trudde først at de sko bli longhåra, men så leste eg i ei av mine fem kattabøker at hvis moren te kattongane har korthåra foreldre så blir kattongane korthåra te tross for at faren e langhåra. Roy Elling hadde sikkert langhåra far (mammen va korthåra) for hu fekk alltid langhåra kattongar. Men de blir sikkert nyyyydelige uansett! Tippe det blir et par grå og et par brunlige. Magen e allerde begynt å voksa. Kjempespennanes!! Om ein måned e eg bestemor! :D

Då trur eg at eg har sagt det eg hadde på hjerta. Takk for oppmerksomheten og sees imårå!

2 kommentarer:

Leila sa...

eg så gjekk forbi leiligheten din i går og tenkte kanskje eg sko stikka innom, men slo det fra meg at du va opptatt. Slår ikkje feil det der altså. :)

Astrid med hageflekken sa...

hehe bare te å stikka innom! (hvis du tåle litt rot;P)