onsdag, april 18

Pjatt? å nei da, slett ikke...

Logga på? For meg e det mer naturlig å sei å logga inn og logga ut. Enn å sei logga på og logga av. Men det e kanskje itje tilfellet på msn? Men her inne på ein blogg vil eg sei at det e mer natulig å sei å logga inn. Hvis dåkker ser opp te høyre så står det kanskje det hvis dåkker itje allerede e logga inn.... hmm. eksamen får ein te å gjør mongen rare ting. I dag har eg støvsugd fellesgangen, noe som eller itje blir gjort. Dei som bor i etasjen oppe e fra østlandet, men uansett e itje detta ein go nok unnskylding å bruka for å unngå støvsuging av trapp. Å eg e itje personen te å starta "trappe-vask-aksjonen-07". Eg prøve heller litt høylytt å sei "gangen ser itje ut" kvar gong eg trur dei e hima. Men det har itje resultert i nåke... Eg har o vaska to maskiner med klær. Sortert skittentøyet, sånn at når dei våte klærnå blir tørre e det bara å hiva inn på ein ny maskin me klær. Eg har dessuten heve ein pose med klær, ei jakka, to ikea katalogar og et par sko. Eg e ganske fornøyde. Bonskonå som har stått i gangen å venta på å bli hevne siden min oppsigelse, har endelig funne veien ut i bosset. Ellers så har eg pakka vekk noken bøker så eg itje trur eg komme te å lesa på ei stund. Sånn at eg heller har litt mindre rot å litt mer "ryddig" plass. Eg e så lei av rot å det å rydda alle ting. At alt eg itje bruke dei neste 14 dagane blir fint deportert ut av leiligheten. Eg har lyst å hiva alle tingene min å heller begynna å tenke på ka eg virkelig trenge. Problemet her e at eg trenge mer lagringsplass. Men det e det lite av her i gården. Vel dåkker ser vel at eg rimelig stressa ut når dåkker ser ka eg skrive om. Eg har nemmelig snakka me folk som har hatt eksamen i dag, å det va itje nåke kjekke prat. Men e eg heldige får eg den rette sensoren og den rette læraren, eg håpe på det siden eg e booka inn på det retta eksaminator rommet. Eg e stressa ut på syra. Folk fekk hørra at "detta va itje særlig imponeranes, dette holde så vidt"..... Eg stresse ut på syra.. håpe eg står..håpe eg står..

5 kommentarer:

Anonym sa...

lykke te christine!!!!!hent fram ditt indre mattegeni.

Astrid med hageflekken sa...

det går heilt sikkert bra! du e god i matte innerst inne så du ska ikkje bekymra deg. dessuten så takle du muntlige situasjoner himla bra. Alltid! lykke te!

Leila sa...

bedre og sei at det går nok te helvete. så du ikkje har noen forventinger men lese deg i hjel og så står likavel. Men kjipt hvis det ikkje går bra.

hmm

Anonym sa...

heia heia heia heia heia heia heia heia....

Eg kan godt skriva ett brev der eg seie at eg stole fullt på deg og at du mer enn gjerna kan verr mattelærar for mine (kommande) barn!

hjelpe det?

Marie sa...

go christine!!!