tirsdag, april 17

Møte denne uken.

Kor og ka ti? Tove vil bryte den langvarige hellige tradisjonen med å ha den på fredag. aaaaahhh skrekk og gru. Neida, hihi. Står en diskusjon på facebook på gruppå der, men me vil ikkje gå hilt bort fra og blogge om møtene heller. Pluss noen har jo ikkje komt seg på Norway networket og kan ikkje bli invitert te den gruppå.

Så start diskusjon om kass dag og kor hen?

Kafeer me har igjen e vel; Edna tingen dykk prata om, kaffekompaniet, den kvite der kor alle sitte i vindet rett overfor cafe opera, Mr. Bean, vågensfetevare. Ja det e dei eg kjeme på for øyeblikket og bare te å komme me bedre innspill.

20 kommentarer:

Leila sa...

Eg kan vel egentlig fredag, tror eg. Få sjå få sjå.

Christine sa...

Eg må melda pass uansett! på torsdag så e det pre-eksamendag. å på fredag så e det søskenbarndag.. så me får heller snakkast te neste uka, då eg begynne å bli fri å frank igjen.

Leila sa...

Sku du ikkje ha fest på lørdag? Eller paste det ikkje inn likavel kanskje.

Anonym sa...

Eg ska posta opptaksprøven kl halv 16, så ska eg på jobb kl 16. Men om eg e ferdige å skriva tidligt kan eg jo kanskje fra 14-16 eller nåke. eg e for såvidt ledige lørdag formiddag og eg... eg har lyst å gå på edna!!

Anonym sa...

eg og har lyst te å gå på edna. kati blei bloggen vår norske i layouten?

Anonym sa...

hehe, stakkar erna har blitt te edna.
så her e dealioen, eg jobbe te ca 16.00 på torsdag, blir det itte det så har eg tid, på fredag har eg fri heile dagen... men eg e nødt te å legga te at eg har jo vert me på så og sei alle møtene, så hvis det passe bedre for andre folk før 16 på torsdag så godtar eg min skjebne.

Leila sa...

snakke me om fredag nå mellom 14 og 16 elle ka seie folkå?

Marie sa...

eg kan i hvertfall ikkje på torsdag, eg kan på fredag itte kl 15.00 (kanskje før o, hvis eg eg e flinke jenta å klare å levera oppgavå før tidsfristen)

Leila sa...

Fredag 14.00 og utøve, Enda (Erna for dei så har lyst og kalle den det egntlig hette)

Å it no knussel

Anonym sa...

itt no knussel....
eg stille opp på eRna klokkå 14.00, egennavn e ein viktig del av vår kultur...men ka e greie me dessa tennene? ka ska eg sei om dei, eg kan jo sjølsagt laga ett lite opplegg rundt tenner, men huske ikkje når eg har lovd det

Leila sa...

Når me va på cafe opera så snakka me om kor mange tenner så va vanlig og ha som voksen. Og siden me ikkje fant det ut så sa eg jaja du får blogga om det du då tove..

Astrid med hageflekken sa...

eg vil på vågen fetevare! har ikkje vært der på ages. Kor ligge edna/erna?? aldri hørt om før...

eg kan begge dagar!

Åsså vil eg på den på Galleriet og. Den som har masse kaker. nam nam nam!

Marie sa...

eg har lyst på napoleonskaka for det har eg ikkje åte på 13 år omtrent. så eg e me på ein kakeplass snart. men erna hørres jo good ut det. har hørt rykter om at de ikkje har slik moderne kaffi der, men d gjør jo ingenting. eg e jo tross alt bonde/sauens venn, og der eg e vokst opp hadde me kun svarte kokekaffi fudle av grut. det va som å eta ein sterke graut. jaja, eg konne fortalt i det uendeliga, men eg må dessverre tebake te KRL-en. Eg skrive om menneskerettigheter, påske og didaktikk. For ein gooooo blanding!

Astrid med hageflekken sa...

okei. så då e altså avtalen fredag kl 1400 på erna?


men kan noen sei meg kor e erna?? har de kaka deR?

Astrid med hageflekken sa...

okei eg har fonne ut kor det e. og de ska visst ha kaka der....men det såg litt dyrt ut:S:S

blir kjekt å sjå dåkk igjen!

Leila sa...

Eg vett hell ikkje kor erna e, vett ikkje ka det e ein gang.

Ska me sei blåstein kl 14.00 kanskje

Astrid med hageflekken sa...

ja, den va ikkj dum. Ikke dumt ikke dumt ikke dumt dumt dumt.

Blå stein kl fjorten for oss som ikkje vett heilt kor det e!

Leila sa...

Og for dei så komme seinare kan me ringa og geleida, Men av det eg har skjønt så va det mellom mcdonalds og dolly ein sko gå oppigjønå gata der, og så sko den ligga der. Tove eller Myrstad tror dykk e dei einaste så vett kor det e.. forklar

Christine sa...

Jo det blir fest på lørdag.. ;)

Astrid med hageflekken sa...

han ligge ikkje så longt fra finnegans sånn så eg forstod kartet i alle fall!