fredag, mars 30

Torvastad

(detta blir et innlegg om ingenting, eg e hjemma og eg kjede meg) i dag våkna eg ein halvtime før kystbussen sko gå og eg rakk an! eg spiste til og med frokost og heiv på meg sminka! slå den! kystbussen e i hvertfall seg sjøl lik. eg satt bak ei stordtutta så bretta ut livet sitt på telefon og foran ein gutt så hørte veldig høgt på supersintpålivet-musikk. eg sovna endelig, og våkna et kvarter seinare av at ein mann slapp veskå mi opp i fanget mitt og satte seg uten å sei hei eller noenting. det e noe snodig med nordmenn og høflighet. den einaste personen på kystbussen så har det superdupert e egentlig sjåføren, dei e alltid så festlige og så elske de å snakka i mikrofon. i dag avslutta den godaste sjåføren med "kystbussen! tar deg videre i livet!" kvar gong han hadde sagt no. jajaja, nok om det da. eg e i hvertfall hjemma, og eg vet ikkje heilt ka eg ska ta meg te, så eg e åpen for festligheter heila ukå lang! nå tror eg eg må gå meg ein tur å snusa inn litt havluft!, ha ein foretreffelige fredag alle sammen.

5 kommentarer:

Leila sa...

Jag e også her Torvastad har ikkje så mye internett eneste så mld fynke. Har løpt rundt med laptoppen for å finne naboens nettverk så me snylte på inntil videre så nå sitte eg med kjøkken benken og e sliten i armane.
æ me på ting æ så bare send mld.
Blanding av dialekt og språk det der, men sala du e goe hvis du rekke bussen sånt altså.

Anonym sa...

bra jobba ingrid...
og videre så synes eg at kystbussen har fonne det ultimata mottoet, og eg har litt lyst å sampla det...
'"touched by a bean - tar deg videre i livet"

E fortsatt i Bergen, her e det sol og varmt og egentligt ganske så avslappa.
min fyste fridag på lenge...måtte bare stå opp klokkå 9 for å verr ein time på møte, itte det så va dagen good

Anonym sa...

Marie!!!gjett ka eg ser på tv nå!!! sjanna pål musikkvideo med karaoketekst!!

Marie sa...

ingrid. kor i alle dager kom du øve nåke sånt? sjanna pål 4 evah.

Anonym sa...

de har fått et herlig karaokeprogram på the voice.hehe. eg prøvde å synga me men eg fekk d ikkje te.