søndag, mars 25

4. innlegg på rad

Eg skrive og skrive eg.... det største biproduktet av såkallte "resepsjonstillinger" e at eg skrive ein heil haug me web logg innlegg. Når eg har kikka på alle sidene eg kan komma øve så skrive eg lika greit sjøl, då kan eg sitta resten av dagen å se om noen kommentere :D

Men det va kje det eg ville skriva om da.... eg e så LEI(!!) av Bergen... eg har sommarferie fra 29.mai elle noe sånt, kan me ikkje dra på tur???
Det holde me ei helg elle noe...men bare feriera litt, det e snart ett år siden passet mitt va i bruk sist, og det e ærlig talt alt for lenge.
Om ikkje aent, kan me ha ein temafest som går på ferie?
alle må laga egne pass og ha me koffert o.l?

4 kommentarer:

Ingrid sa...

tove tove!du e så søte! eg elske innleggene dine...legg ut bilder av deg og sekken! me får finna på noe skikkelig kjekt, eg vil ikkje at du ska verr lei av bergen.

Anonym sa...

litt fælt altså...men det blei ikkje tatt ett einaste bilde av meg og sekken....eg glømte det.

men eg fekk masse skryt og lovord :D

Anonym sa...

Eg melde meg gjerna som sjef for turkomiteen! Einaste e at eg kan ikkje begynna organiseringå før 1.juni, men då trør eg te for fullt! Ska få kartlagt ka tid alle kan og ka folk har lyst å gjør og sånn då:)

Anonym sa...

Tove, jeg er med:)

Ka med sykkeltur til danmark? Elleeeeer en roadtrip til Lofoten?
Kanskje en roadtrip til estland...?:)

Kanskje dra paa safari paa karmoey med ryggsekk og fiskestenger..nam,nam..grilla oerret med roemme og kanskje bakt potet i tillegg...med mer roemme:)