torsdag, mars 22

Dromedar

Ikkje pukkeldyret, men plassen.

Hmmm....ka ska eg sei?

Førsteinntrykket av Dromedar er varmt, men hipt, de unge ser ut til å like dette vannhullet i en av Bergens gater. Innredningen er lys og luftig, og de har et lite akvarium, noe som gir høyere rom poeng(vertfall på sims).

Naj altså... ka ska eg sei?

Dromedar får jo ett veldig stort pluss at detta va fyste lunch på lenge at me nesten va alle mann alle, e allikavel litt skeptisk te om Dromedar ska få kreditt for detta?

Va litt vanskelig og sitta vagla på dei små stolane, så kanskje ein aen bordannretning hadde vært bra? pluss vanskelig og holda styr på forskjellige samtalar.

Eg gir foccacia me mango og smøreost ein go tommel opp, men dei konne kanskje klart seg uten ett heilt fotballlag me løk på?
Og ett stort pluss at det va pepsi max der, den beste light brusen.
Gulerotkakå såg sabla go ut, men den må noen andre tomla ner elle opp.

Det va dødsbra å se dåke go jenter og eg like spess godt at det har begynt å våras...
hadde nå tenkt å sitera den vår sangen (no livnar det i liar? men eg glømte ut koss ann va).

Eg gir Dromedar ein sterk 5, for alle va der, alle va fabulous og eg slapp å eta deig

6 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

" no livnar det i lundar, no lauvast det i li.......et eller aent....no fram til sumarstid!


Eg e enige i mye av det du sa Tove, men må legga te at cappuchino for 10 lusne kroner va et genialt tilbud!:)

Anonym sa...

og dessuten, søt chili e d besta kaffiproduktet i heile bergen! (utenom ismoccaen på aroma) knallkos å se christine igjen va det og!

Marie sa...

de har skikkelig god kaffi der! og di har god mat, ikkje minst gulerotkakå -kanskje byens beste? namnam. eg like meg på dromedar! å dei så jobbe der e ikkje skumle, sånn dei så jobba der før:)

Astrid med hageflekken sa...

eg e enige, marie!
dei som jobba der før som gjekk med bar overkropp og sånn va skumle.

Leila sa...

Bar overkropp????

De va litt småfnisete dei jentene bak om disken, de klarte ikkje å holda seg alvorlige, så eg blei litt satt ut, spytta dei i maten te noe, va det det så va morsomt.

Gulerotkakå e dødsgo. Men igjen så e det ein liten napoleon i den og og ein blir litt mett og små kvalm etterpå. Men igjen 5 te den. Dei har store gode stykker og det e kjekkare enn små. :) Selv om det kanskje e litt for stort. Supersize kakestykkene :)

Christine sa...

Ja eg må sei eg lika dromedar. Det e ein koselige plass. Kanskje litt overprisa mangoskjeva? Det va knall kjekkt å sjå dåkker alle igjen! Det trengtes for å sei det sånn!