lørdag, mars 24

Show me the money!

Eg grua meg sånn te å klaga på dei varmekablane... men detta e tydligvis noe eg kan, for igår fekk eg mail og huseiar gir meg 6000(!!!)kr. Det va deiligt, nå trenge eg ikkje å stressa så mye for sommaren.

Utenom det så vil eg takka Marie for utlån av ett stk herlig neongrønn sekk.... eg har fått så masse komplimenter for ann. og eg glede meg te å gå på raveparty ikveld...

Her e ein utrolig søt video av mammen te laila http://www.2play.no/video/420,
klikk på den så vinne kanskje laila ein bil :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

salte! mammen te laila showe! eg elske at du ska ha på deg den ekle sekken te marie i dag tove, det må verr den styggaste tingesten på jord. hvis noen mangle planer for kvelden så må dåkke gå å se Carte Blanche med "Elements of Time" på Teatergarasjen, skikkelig stilig!

Towe sa...

Eg elske at eg ska gå me ann eg o.... åså ska eg glitra meg te, ska posta bilder :D

Leila sa...

Hihi det va kult.

Kosa deg på den festen, hehe brifa med den grønne sekken og husk og ta bilder så me kan få noen ideer te en annen gang :)

Marie sa...

eg e så gla for at sekken komme te nytte og glede! mammen te laila må desidert værme i so you think you can showa!