tirsdag, mars 6

oh it makes me wonder....

altså, eg kan gå me på att tannlegen skryte av at eg har vert flinke me tennene og at frisøren skryte hvis du ikkje har slitt hår...men når eg idag satt sjå optikaren og han skrøyt (me veldig entusiasme) av øynene mine, då blei eg altså litt satt ut.
For ka seie du? "joda, eg prøve så godt eg kan", synet e vel strengt tatt ingenting eg kan gjør bedre eller verre? og som optikar så burde vel han vita det?
men bare så såke vett det, eg har visst imponerande bra auger.

og eg kan nå legga te att eg har -1,25 på venstra auga og -0,50 på høyra auga, og eg e himla flinke så har klart å holda det så stabilt
(detta e det fysta innlegget mitt som skrives uten briller, men me linser)

3 kommentarer:

Leila sa...

spennande og hørra ka eg får, håpa eg ikkje har gått så veldig mye opp.

Nå ska eg te frisør og hehe han evt hu komme ikkje te å skryta av at eg ikkje har splitta tupper, etter mer en et halvt år sist så e det ikkje i så bra form.

Har opplevd en frisør dame sammenligne håret mitt med en løvemanke (må si at det satt tynnhåret gamle damer ellers rundt om i lokalet) Ka hadde hu sagt om Christines hår montro.

Grue meg, har mer skrekk for frisør enn ka eg har for tannlege.

Towe sa...

Den e eg me på, frisør e skummlt

Leila sa...

Sala, eg har -1,5 på begge auger!!!!! eg har gått opp eller ned, alt etter som, -1 mer siden sist. Han rista litt på hodet når eg sa eg kjørte bil uten briller. Og så sa han, vett du kossen sminka ser ut når du forstørre det 7 ganger. Og han presterte å sei at eg hadde ørnesyn eg, men eg hadde bare feil styrke på brillene. hehe alt i alt en morsom optiker, visste ikke at det fantes sånne.

Fekk på meg linser og hehe eg blei sinnsykt overraska kor godt ein egentlig ska se.. Så på mandag blir det linser på meg, siste helg me dårlig syn.