onsdag, mars 7

A few questions that I need to know
I'm going out of my mind
all the answers to my questions
I have to find
My head's spinning
Boy, I'm in a daze
I feel isolated
wanna communicate
To find peace of mind
The happy mind I once owned, yeah
I'm not crazy
I'm just waiting
I'll keep searching
For all the answers
You can tell me to my face,
You can tell me on the phone,
Uh, You can write it in a letter, babe
'Cause I really need to know:

Kor og kati ska me møta når me ska feira kvinnedagen?





It's your day - woman's day!

4 kommentarer:

Ingrid sa...

ahh...!ingenting e bedre enn ein real amputert all saints sang!elskelig!dåkke må finna på ein plass godtfolk så dukke ingrid&marie opp snarast.

Anonym sa...

aaa.....elske all saints, det må verr sagt at min kjærlighetssorg for karl inge blei sørga te akkurat denna sangen...den sa liksom alt eg følte :D

Eg komme me to forslag, Baran og Spesial.....leenge siden eg har vert på begge dei to. noen så har noe å sei te det? åsså foreslår eg at me møtes i 20.00-20.30 tiå?

Leila sa...

baran har dyr øl må eg bare sei. Ehm, ska på toget fysst eg så ja eg e i byn då fra kl 17.00, og kremt gidde ikkje å gå him igjen. Men marie og ingrid kjeme vel seinare pga dansing, og samma gjelde vel myrstad pga jobb. Så tove eg seie me finne ein plass og så kan me melda dei andre kor me e :)

Ingrid sa...

ånai ånai!all saints har blitt dumpa av plateselskapet sitt stakkars..