søndag, mars 18

I natt jag drømde något som jag aldri drømt forut

ja..i natt har eg i hovedsak drømt om leila, i forskjellige settingar,marie va innom litt, men helst leila. Marie overtalte meg te å synga solo i kjerkå,fordi det va noe slags beat for beat der, men eg synge jo grusomt falskt...så det va ikkje vellykka....
Utenom det, baaaaare leila.
1) leila holde stand up
2) leila holde apell om ein eller aen konemordar fra tibet
3)leila skrive innlegg i aviså om sammenslåingå mellom torvastad og kvalavåg
i stor grad så handla det om at leila snakte rondt om kring og eg va fanklubb. huske spess når hu hadde stand up, hu spurte meg om eg ville ha vafler...då fniste eg og blei stolte.

e det noen som kan tyda denna drømmen elle? å koffer fekk marie meg te å synga solo i kjerkå? det e jo og litt mysterium....
over og ut, hilsen knut

3 kommentarer:

Leila sa...

Eg tolke det som at eg va litt for stor i kjeften i går. Hehe, og det va eg og.
I'm on your side uansett Towe. Hvis eg ska holde appell for noen så e det deg.
Vafler har eg ikkje laga, men eg ska laga cheeza bollas te deg snart :)

Anonym sa...

som navnt tidligare så trur eg ikkje det va det som va greiå altså....for eg va liksom i the leila santana fan club.....du va veldig martin l king jr aktig... i have a dream og alt det der

Anonym sa...

haha nå måtte eg le! eg ska få deg te å synga ein gong i framtiden, tove! fo show