mandag, mars 19

Fint vær

Det ska verr fint vær frammøve så noken game på en fløytur?

6 kommentarer:

Anonym sa...

eg e kjempemed!!!

Leila sa...

Onsdag, torsdag og fredag e det sol.
Eg kan onsdag ette 12 og torsdag ette 14.00 og hele fredag. men fredag e det bønne ting.
Kom me forslag.

Anonym sa...

eg kan onsdag itte 14.00, heile torsdag og heile fredag!

Anonym sa...

Eg kan onsdag itte sikkert 16(praksis, vett ikkje heilt når eg slutte, men ska komma tebake te det), torsdag itte 15.30 og fredag itte 14.00.....
Og for å sitera vår alles ingrid
"eg e kjempemed!!!" (Galtung, 2007)

Galtung, Ingrid, "Fint Vær" - "Touched by a bean", Bergen, 2007
(hmm...blei litt usikker på sitering kjente eg)

Anonym sa...

flinke du tove! dessuten likte eg drømmen din. sko likt å sett deg showa i kjerkå. eg forhasta meg visst litt når det gjaldt utflukt, på onsdag kan eg bare mellom 14.00 og 16.30.

Leila sa...

eg e game på torsdag ette 15.30. Solå e jo der lenge. Klokkå e 18.00 her eg sitte, og solå skinne fint på fløyen.