mandag, mars 5

Morro og kvinnedag?

okei...så eg vett at det e alle kvinners dag på torsdag, men eg lurte litt på om dåke, mine medsøstre, vil finna på noe koseligt?
kanskje gå ut å drikka litt øl eller vin eller brus? nå e det jo torsdagen så ska verr kafé-dagen, så enten at detta blir erstatning på kvelden, eller att me tar det på dagen, eller att me møtes både på dagen og på kvelden...eg må jo bare innrømma at eg aldri blir lei av dåke :)

Kom me tebakemeldingar då jenter(føles så rart å avslutta ein setning sånn... sånn litt "kom igjen a jenter"...men nå va det ein gong slik det ble)

Og sånn går nu dagan.....

10 kommentarer:

Leila sa...

Vil jo få med toget på torsdagen, ellers så va det ikkje noke anna eg konne tenkt meg den dagen. Så den e 17.00. Eg e all yours elles på dagen før og etter :)
Håpa det e øl rabatt te kvinner den dagen då :)
Hehe du blir aldri lei av oss altså hehe, va søtt sagt.

Dina Elise sa...

eg kan desverre ikkje på torsdag. reise te fjells igjen:) ska te stranda med KRIK. men dåkke må ha ein fin kveld, så satse eg på at det passe neste gang.

Anonym sa...

dina, nå må du roa deg me det der ski-tulle ditt

Leila sa...

Ska du te fjells og henga på stranda. Eg visste ikkje at dei hadde strand på fjellet en gang. Et det ein av KRIK sine hemmeligheter det, at dei har en flott sandstrand på fjellet der dei går å sole seg på. :P

Anonym sa...

Eg tar med mamma!! hehe, ska prøva å få na med hvertfall, så kan me skjenka na. me ska gå i tog me o, så ska eg jobba litt, men e ferdige te halv 10. Dina, kos deg på fjellet, ikkje brekk nåken bein

Ingrid sa...

eg og marie har dansa i fra oss te klokkå 21.00 ca, og så må me dusja og skifta litt kler. deretter e me klar for litt kvinnefeiring!itte tri lange månedar kan eg forresten herved erklæra at eg endelig har egen maskin igjen!jippi!

Dina Elise sa...

må jo stå på ski nå som det e snø:) ska gjør det eg kan for å ikkje brekka noen bein. siste utfartshelg før eksamen nå.. eg har oppsummering neste veka. slite ein smule for å sei det mildt. men ittepå e det påske å endå mer ski:)

Anonym sa...

Dina Elise...du e den mest skigalna damå eg vett om :) sko ønska litt av ditt engasjement smitta øve på meg.
ha ei fine helg på fjellet då vertfall

Ingrid sa...

men kor og ka ska me da alle sammen?nå har eg og marie hatt dansetime dansa vilt og gale te "Floden" av bjørn og elvira.hehehe,d sko dåkke sett.

Leila sa...

Ein plass der øl ikkje overstige 40 kr e min eneste ønske..