tirsdag, mars 20

tilbud te mine venner - billig teater?

Hei folkens, nå har eg fått min første gode....
man 26 og tirs 27, kl 19.00 får dåke nå tilbud om å se teaterstykket "våre foreldres seksuelle nevroser" te den nette pris av 75 kr.
Eg må bare vita kor monge som komme og på kass dato innen onsdag 24.00 (dåke kan nemlig gå uten meg, dåke bare seie mitt navn så får dåke henta dei).(hvis noen vil ta me date så e det og lov)
så gi beskjed hvis dåke vil :) her e link te omtale;
http://www.dns.no/prog.asp?id=67
http://www.dns.no/default.asp?kat=13&id=116

5 kommentarer:

Leila sa...

Kunne ha tenkt meg det ja, men æ vil ikke alene, æ e ein pusekatt.

Anonym sa...

Ja, det glømte eg å sei...eg ska gå på tirsdag. så dei som vil gå me meg kan gå då. e det det du vil leila?

Leila sa...

jaaaaaaaaaaa :)

2 tickets to me. Inger lise va game og, hu fekk 14 på nevrose testen. Eg fekk 18 hihi.

Leila sa...

altså på tirsdagen med deg då

Astrid med hageflekken sa...

eg kan desverre ikkje. men hadde eg konna så hadde eg blitt med. teater e digg!