torsdag, februar 22

Barne TV 3

Ai ai ai eg gir meg ikkje. Mens dåkke sitte på Bocca å lespje i dåkke kaffi så ligge sjuke meg her i sengå å søke på all slags nonsens på internett.

Fant forresten ut ka den Odd B. gutt i stort tre - serien hette: Kalles Klartetre! Forøvrigt produsert i 1975...
Fant andre barne-tv sider og å kom jo på mangen flere seriar:

Gaute og Gulli
(I perioden detta blei vist på TV så va eg overbevist om at Gaute va et jentenavn.....hehe)
Heidi - kjekke serie heilt te hu flytta ner te byen. Æsj Klara i rullestolen....
Kom så tegner vi en sang! (detta e virkelig fra preskoliansk tid. Huske det såvidt, men det va kjekt.)
Muldvarpen
Rakkerungene (detta likte i alle fall meg og Tove)
Punky (sykt gøy amerikansk serie)
Alf (ikkje så gøy serie, men eg trudde virkelig at Alf va "ekta". Huske at det va sånn Alf-tyggis på markedet med klistremerke i...)
Stompa - eg va vel ikkje den einaste som va forelska i Sørlandet, vel?
Flipper
Ebba och Didrik (Meine på at det va ei onde jenta med her som hette Tove...:p)


Ja, det va masse godbitar. Her e ei utfyllande sida øve gode, gamle barne-TV program.

2 kommentarer:

Anonym sa...

hu hette Tova, åsså va hu ikkje så masse ond, men hu va litt mer sånn den didrick va forelska i før han forstod kim han egentligt burde lika... så intrige makar va hu nok

Astrid med hageflekken sa...

hehe...meinte på det va noe, ja.
huske at han fekk seg "voksen dama" te kjereste. Hu va kunstnar Det va litt merkeligt i grunn...

åsså måtte han ha pianoet sitt på skrå.