torsdag, februar 15

Ny post

Tenkte eg sko skriva ein ny post bare for å skriva ein ny post. Det har eg ikkje gjort på lenge.
I går va det Valentines Day. Det va kjekt. Eg kan anbefala Naboen for dei som ikkje har spist der før. Kjempegod mat! Nam nam.
I dag ska eg laga karripanert torsk te middag. Det kan jo bli spennanes.

I dag har eg forresten fri. Det va deiligt itte å ha vært på skolen to dagar på rad. Men Janinge og broren bruke lampå "mi" på hybelen når dei pusse opp så eg får ikkje lest noe særligt. Men så går det jo mångne kjekke seriar på tv. Sjøl om opplesning av Nokas-dommane ikkje va serlig spennanes....

I dag har eg dusja Pallas. Nå e an kjempefin og lokte såpa. Herligt!

I dag har eg bestilt ei bok som hette 501 must-read books. Kan bli interessant å sjå kass dei anbefale...

I dag vil eg bidra med ei litå lista:
Ei -ikkje se denna filmen hvis du helst vil se ein god film- lista:
- Spaceballs
- The Sin Eater
- Dragons and dungeons
- Tiny tiptoes
- Mambo

hilsen meg.

3 kommentarer:

Leila sa...

Sikker på det ikkje e dungeons and dragons. Tror eg har sett den, litt sån sinbad sjøfarer budsjett.

Astrid med hageflekken sa...

ja eg va faktisk i tvil om kass ord som kom først der.
uansett ganske elendigt. med han dere som spilte Jimmy(?) i Supermann-serien med hu Teri-damå spille i alle fall hovedrollå.

Leila sa...

ja hehe samme shiten ..