torsdag, februar 8

Coctail kveld

Fredag 16 Februar vil det bli arrangert Coctail kveld sjå Galtung (sist eg sjekka). Her e osten bytta ut med drinkar. Så Cluet e å ta med ting te å blande en stk coctail. Så folk får kommentere ka dei tar med, og folk kan gå sammen om en drink hvis me ende opp med for mange. Kleskoden vil være Coctail kjole eller annet fin klær.

Spørsmålet til den pollen skulle vært der, men kom ikke opp og eg gidde ikkje å fiksa mer så spørsmålet e som følgande (selv om eg vett dokke hadde gjettet dokke til det): Kor ska me gå ut å dansa/drikka mer coctail ette coctail drikkingen?

Your question
Metro
Kvarteret
Landmark
Mood
C49 (hvis ikkje lagt ned)
Studenten
Klar Bar
Felize
Torget music pub
Garage
  
pollcode.com free polls



3 kommentarer:

Leila sa...

Her e linker til forklaringer på de utestedene:

http://www.vgb.no/2085/perma/24662/

http://www.bt.no/bergenpuls/restaurant/article290421.ece

Leila sa...

Ja eg lage mojito, som på slutten av kvelden komme te å verr, ska noen ha mooooohhhhrrrrrrrriiitjjjjoooooooo!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wehehehahah

Jepp dokke får gleda dykk

Anonym sa...

hjælp!!!!! eg vett ikkje ka eg ska stemma på voten, eg stemme blankt...åsså tar eg me meg ingredienser te "sex on the beach"