tirsdag, februar 13

Kor tett kan ein bli?

I nasen altså. Siden torsdag føles det som eg har hatt ein muffins oppi kvart nasabår. Håpe det komme seg te fredag så eg kan verr med på drinkane. Erik har hatt 40 i feber i dag, og eg håpe det ikkje smitte øve på meg. Så pass dåkke folkens, gå med munnbind og steriliserings veska på innerlommen, flunså e ute å går!!!! Uansett, det eg egentligt skreiv denna posten for va: ka ska dåkke med is te fredag?? E det sånn vanlig isbetar?? Om det e det, koffår ska dåkke kjøpa det på 7eleven?? Om det ikkje e isbetar, men hellår iskrem, kass drink e det?? Kan verr eg e heilt ute å kjøre her, men eg har aldri hørt om ein iskremdrink.. så e ikkje eg så erfaren i faget hellår da.... og shakeren min e selvsagt te låns te alle som måtte trenga an:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

isen va fordi den på 7/11 e i mindre bitar=enklare å knusa.
iskremdrink hørtes dritt bra ut!!!!!!
Eg synes synd på deg som e tette, va der for ett par uker siden...PAIN!!! seie jatakk te blender.... bli frisk!

Leila sa...

uffda, du sko hvist absolutt ikkje gått ut, ikkje erik heller. Men men dokke har vel gjetta det.
eg vett ikkje kass tips eg kan komma me for å holda seg frisk siden eg har egenltig ikkje peiling på koss eg gjør det. Evt må det verr, ikkje spis vitaminer eller frukt, kle deg relativt dårlig og ivertfall når du e på fyllå. Hmm