torsdag, februar 1

Nei nå

Nå e det ikkje lengre den samme aktiviteten her på bloggen som det va for to uker siden. Derfor tar eg meg den frihet å skriva ein post sjøl om eg ikkje har noe vetigt å komma med, verken bilder fra festen eller beskjedar angåande noe som helst.

Noen som såg Grand Prix på lørdag? tragiske greier. At ikkje fok kan komma me noe bedre enn det.

Hmm nå kom eg på ka eg kan publisera! Bilder fra det eg bruke dagen min på; Nemlig The Sims 2:























Her ser dåkke altså blant aent Familien Bennet fra Stolthet og Fordom (BBC-versjonen), og eg har til og med tatt med et bilde fra når Elizabeth og Mr. Darcy krangle. Dessuten så ser dåkke et lite bilde fra min egen versjon av Brokeback Mountain. Nest nederst ser dåkke når eg lere Pallas litt opp, og te slutt ser dåkke meg spela bilijard med noen naboar.

Ingen kommentarer: