torsdag, februar 8

ja då kan eg begynna å telle timar...

Itte et par hektiske uker med innlevering av oppgaver for de neste to mnd, så e altså dagen kommet - dagen før dagen då selvfølgelig. I dag ska alle detaljer bli fiksa. Alt eg har utsatt eller glemt må skje i dag. Eg vil sei at eg har det sånn noen lunde kontroll, men eg stole fullt og heilt på at Veronica minne meg på det eg har glemt i løpet av dagen, hu har stål kontroll. Eg trudde eg va STOR fan av lister, heilt te eg møtte Veronica. Samtidig så eg vett at eg får det himla travelt i dag, så får eg meg itje te å gjør nåke heilt endå. Eg utsette det litt te, ein smule apatisk følelse. Eg klare itje heilt å tro at eg faktisk må pakka i dag. Trur itje det heilt har gått opp for meg at eg ska setta meg på et fly i mårå. I går møtte eg på ein som ska te Nepal på utenlandspraksis, han tok alt me knusane me ro. Einaste han hadde kjøpt på apoteket var ei flaska me antibac. Mottoet hans: dei andre har nok det med. Sko egentlig ønska at eg kanskje var mer som han, men eg e ein ekta speidar som like å være GRUNDIG forberedt! Spørsmålet e om alt alle mine forberedelsar får plass i sekken min :/ . Eg må takka for et supert måltid og samlingstund i går! Eg stor koste meg kjempe møtje! Det va ein fantastisk måte å sei adjø på!

Va inne å sjekka været for området me ska væra; 31 grader så å sei heila ukå så komme.... Trur det blir ein smule varmt ja. Så får sjå om eg overleve den varmen der. Ein ting å væra på ferie i 31 grader, der du kun kan bada og slappa av. Me må fåktisk stå inne i klasserom å synga hode-skulder-kne å tå - det kan blir spennandre;) Dåkker må følga me på afriakbloggen! Men eg sende sikkert ein melding(SMS) eller to te ein av dåkker så dåkker kan viderformidla her på bloggen. Eg vett itje kor møtje eg har tilgang te Internett der nere, kontaktpersonen vår hevda at det var 45 minutter te nærmeste Internettcafé. Ja, men nå må eg altså gjør noe for det e bara 17 timar te eg må stå opp for rekka flybussen te Flesland. På dei 17 timane ska det skje forståvidt ganske mye. Men då va detta ein takk og farvell fra meg! Me snakkes i slutten av mars folkens;) Heidå!

5 kommentarer:

Leila sa...

Det e rart altså, ein snakke om det lenge og så skjer det plutselig. Me kjeme te å savna deg gitt.
Ha en flott opplevelse

Astrid med hageflekken sa...

God tur!
Og far nå for all del vel!:)

Towe sa...

Eg seie go tur for tredje gong idag!

Ingrid sa...

god tur nok ein gong!eg misunne deg kraftig!husk å syng hai-sangen tidt og ofte!

Marie sa...

tenk at du ska te afrika!! kå tøft e kje det!! GO TUR! nyt varmen og sånn:)