tirsdag, februar 13

ka ti?

kl. 20.00!

5 kommentarer:

Leila sa...

Det nærme seg.. bra det ska verr ok vær på fredag og ikkje så alt for kaldt. Eg har kjøpt mynte plante, så håpa den ikkje har fruktfluer så den eg kjøpte i fjor, og eg måtte smashe 50 småfluer på vinduet te dagen.

Hmm eg tror dei nabofolkene som e sånne messe folk prøve å ødelegge veien min til byn, dei har sotte opp noe av det mest idiotiske eg har sett som stenge nesten heile veien og ein må nesten gå inn og ut av en bygning for å komme seg av gårde i retning byn. Dumme messe folk.

ø sa...

E fortsatt ganske tett i pappen og begynne å tvile på om eg e i form te å gå ut på fredag desverre. Uansett ikkje nåke alkolhol på meg på ei stond tror eg. Å gå ut å frysa i ein liten kjole, endå mindre, om eg e lure. Men shakeren/blenderen min ska dåkke selvfølgelig få låna. Tenkte eg kanskje konne droppa an hos Towe fredag formiddag?? Om hu e hjemma då??

Anonym sa...

Vettduka Ingrid? det e altså ikkje så viktigt, va bare ei oppskrift som krevde ann, 3 av dei andre nevnte dte ikkje. Eg synes heller at du ska slappa av eg, se ein film og kosa deg. veldig snilt av deg å låna ann vekk altså, men eg trur ikkje det trengs, vertfall ikkje for min del.
Så kjedeligt det e att du e dårlige ennå, eg sende bli frisk bølger på deg *FOFF*

ø sa...

Takk for dei:) Om det e nåken andre så konne tenka seg å låna shakeren må de bare sei ifra. Han e jo lagt for å shake'a så han blir nok bare glad for det:)

Ingrid sa...

d va kjedelig ingrid!eg vett uhyre godt kossen du har d!!ha ei fortreffelige helg i hvertfall!