mandag, januar 29

Glasnost og vin-kveld

Ja for dei som ikkje har fått det med seg: Ost og vin hos meg på fredag fusstkommande i stedenfor kafé. Hvis noen har invendingar så bare sei ifra! Eg e ikkje forkatten.

Ta med ett stykke ost og ett stykke vin. Kanskje me kan få klargjort her kim som tar med seg kass ost så ikkje alle tar med Synnøve Finden Gulost. (O, horror! Horror!)
Eg fikse kjeks og brødsmular å sånn.

Stikk innom i åttatiå så ska du se på at du får ein koselige kveld med venniner, no godt å bita i og fyr i peisen!

7 kommentarer:

Ingrid sa...

guriland så koselig!me tar med oss solvår å komme!

Ingrid sa...

me tar me oss ein ost og to og forresten... brie og piska urteost?

Leila sa...

I bring cherie ost. Og hehe tenkte dokke sko verra prøvekanin på ostekaka mi som e jo i samme sjanger.

Astrid med hageflekken sa...

konge! eg glede meg:)

Towe sa...

hmmm....e det noen ønsker? eg kan ta me camembert, eller ein goe sånn slags smøreost m noe hvitløkrulla inn.....eg tar ein av dei eg trur eg

ø sa...

Eg tar me Baby bel:) De e så skjønne (og gode)

Ingrid sa...

å jippi!dei e veldig skjønne dei!