søndag, januar 21

kjære vene!

i går ringte krem-raymond te meg tri gonger!

7 kommentarer:

Towe sa...

hahahahaha! Raymond "the party animal" parker har tydligvis store problemer me kremautomaten!!!
offofffofff, koss ska detta gå?

Christine sa...

Hahahahaha! kan itje du ta telefonen å snakka me an? Se at han har blitt helten vår ;) hehe eller i alle fall så har han blitt samtale emnet vårt

Astrid med hageflekken sa...

du kan jo inviteran te Tove sin fest på torsdag?

Ingrid sa...

eg tørte ikkje ta an..!eg blei jo heilt nervøs bare eg ser nummeret,han virke litt skummel!nei, eg ska sannelig ta an neste gong altså, om bare for å hørra ka i søren ein kremautomat e og dessuten om han har fått noen te å fiksa an eller om byrden fremdeles hviler på mine skuldre..

Marie sa...

jaaa! eg stemme for å få te ein samtale me raymond og litt oppklaring om ka ein kremautomat e!

Leila sa...

heheh, ja du må ta ein prat med han ja.. hehe

ø sa...

Ta an og spill med! Sei at kremautomaten eksploderte, og at nå e det krem ut øve heila rommet. At han må komma å fiksa opp!! med ein gong!! (så får de deg hemmelig nr)...