torsdag, januar 18

Klubben endelig på nett!

Ja,ja kjære venner, da ser det endelig ut til at klubben vår er blitt interaktiv. Jeg kjenner at jeg er veldig i tvil om jeg skal skrive bokmål eller dialekt, men det er kanskje mer leservennlig og skrive "korrekt", så ja, som dere ser er det bokmål som gjelder foreløbig.

Angående bloggen: Jeg ville tro at alle som melder seg som medlemmer (har sendt invitasjon til de fleste untatt Ingrid M og Solveig fordi jeg trenger mailadressene deres) kan blogge så mye de bare skulle ønske. Det som ikke går an er å endre på poster som andre medlemmer har forfattet, men det vil jeg uansett mene er ganske rettferdig. Her skal sladres, anmeldes, gis informasjon og skoies.

Jeg kan ikke vente til fredag, kjære venner! Vår første kafedag:) Synd ikke alle kunne delta, men vi får håpe på å bli fulltallig neste uke.

Til slutt vil jeg minne om møtetidene:

Uketall (partalluker om du vil):
torsdager fra kl 14.00 (Tilstrømmingstiden vil være mellom 14.00 og 14.15).

Oddetalluker:
fredager fra 15.30 (Tilstrømmingstiden vil være mellom 15.30 og 15.45).

Vel møtt på Cafè Opera!

3 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

It's me and you, baby! Me and you.

Dina Elise sa...

Fantastisk. Bra jobba Astrid:)

Astrid med hageflekken sa...

Hehe, det va ein ære! Godt å se at folk strømme te.