lørdag, januar 20

søsterskapets "trygge" sirkel

Plutselig så legge eg merke te at eg rett og slett blir litt trakasert for mine usikkerhetar, eg sko tydligvis ikkje ha delt disse mørke tanker i søsterskapets "trygge" sirkel.
;)
Nainai, eg overleve nok detta o.

Eg koste meg mætt på café opera, go ciabatta (om enn litt seig og dyr) og veldig bra vann.
Som nevnt av mange før meg, va jo ikkje fulkomment pga alle ikkje va der.

Eg vil kasta ut ein liten brannfakkel..... om ein mnd, sitte me då her å poste lika masse? elle e detta som ein julapresang, at me komme te å gå middels lei? eg tvile ikkje på ærede medlemmers kreativitet og genialitet, bare undre meg....
dåke vett koss det e , cogito ergo sum

6 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

Fusst av alt: Beklage at eg skoie med din usikkerhet. Eg hadde ikkje gjort det hvis eg ikkje hadde visst at du har an heilt uten grunn.

Eg tippe det ikkje bli liiiiiika mye posting om ein måned. Men litt kver dag syns eg me ska få te.

Dormit, ergo sum.

Anonym sa...

hehe, gidda kje å logga meg inn...
Må jo ærlig talt sei at eg ikkje føle meg så veldig såra o.l..... kanskje litt flau fordi eg stresse me det, men det e nå nåke heilt aent :)
eg e ein gla laks

Astrid med hageflekken sa...

good! good:)

Christine sa...

Eg kan me håndå på hjarta sei at eg VETT at eg itje komme te å posta så møtje om ein mnd ;) MEN me go grunn!

Astrid med hageflekken sa...

ja, du får ha god nok grunn. men desto mer ska du posta når du komme him igjen.

Leila sa...

Hehe det va ein morsom poll. Men tove som sagt, hvis du stresse så stresse eg, hvis du har det kjipt så har eg og det kjipt. Har du det gøy så har eg og det gøy. Sånn e det med venner, så derfor trenge me å bruka ein del humor for å letta trykket :)

Eg e bare heilt sinnsykt overraska at me i det hele tatt lagde ei internett sida, detta e jo den fysste av dei 100 tingene me har planlagt så me faktisk har gjennomført. Så me ska verr gla for det selv om det ikkje blir 3-4 innlegg hver dag om en stund. Me ska verr stolte :)