onsdag, januar 24

My plan, stan

Så nå har eg tenkt litt; alle som vil kan møta opp sjå meg rondt 6, bring your own junk elle me bestille noen pizzaer fra ei sjappa... Åså ete me middag ilag of drikke her..... eg komme vertfall te å gjør det.
Ingrid og Marie.....dåkekan jo alltids dansa her....eg stille opp me dance musikh!!!
Må o få meddela at det e litt restriksjonar på musikk, fordi musikken blir spilt øve heila lokalet, ikkje bare der me e. Så det kan verr ein ide å ta kor/grand prix/spice girls/gangstah rap og britney dansingå ut her....fordi bartenderen va heller skeptisk te forslag... men me konne ta me musikk og se det ann.
Foresten så hadde det vert litt gøy me ein slags tebakemelding her... typ;
1)kim vil ev ha pizza, kor ska den bestillas fra, kass ska det verr
2)kim tar me sjøl
3)kim komme ikkje, elle har vors andre plassar
4)lag egen kategori her....
Klem te alle

16 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

Eg syns det va dårligt at me ikkje fekk spilla akkurat ka me ville asså! Me ska jo rocka heila lokalet. Eg som har bronne to cdar idag og alt!

Ja, men då får eg ta dei med te deg då. Glede meg!

Towe sa...

astrid sjekk oppdatering :)

Leila sa...

e litt lei av pizza, sjøl om eg ikkje har spist det på noen uker, hmmm... Bringe min own junk :)

Astrid med hageflekken sa...

Hmm eg konne tenkt meg og å bestilla noe aent enn pizza. For eks viatmenesisk. Eller kebab eller noe.

Towe sa...

Det virke som om folk vil bringa eget junk, det e cool.....kom kom
eg vil nemlig ha hamburger trur eg

Christine sa...

Eg å Helgis komme nok itje før åtta. Å blir dermed itje å finna me eget junk i our trunk på vor. ;)

Towe sa...

men du må jo komma før, det ska dansas og tas av!
come on... pretty please!!!girl power!

Astrid med hageflekken sa...

Ja! du må komma klokkå seks:)

eg legge jan inge igjen hjemma, så kan han heller komma seg bort te V. i åttatiå på egen hånd.

Girl power! Bean power!

ø sa...

Dessverre dessverre, kan nok ikkje komma på vors, e på jobb te kl 8, så me sees på V. Men dans dåkke fulle (pass på, ikkje så mye at junken komme opp igjen). Eg glede meg te å pusta alkis ånde opp i tryne på tannlegen min fredag formiddag kl 11.00:)

ø sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Marie sa...

hihihihi. glede meg eg nå . tror eg droppe dansing

Ingrid sa...

hm..eg har ikkje bestemt meg ennå...eg hate hverdagens avgjørelsar!!!eg ska jaffal sei fra dina som sitter ved min side at hu komme og hu tar me seg sin egen mat!

Astrid med hageflekken sa...

Kor ska folk kjøpa mat fra egentligt? eg tar gjerna imot tips!

Anonym sa...

Eg ska verr så feige at eg kjøpe burger king elle mac....har såååå lyst på det akkurat nå.
hmmm....christian sitt duste-anlegg vil ikkje la meg kobla opp iPod, eg lure på om noen kan ordna det???? tekniske folk noen plass?

Leila sa...

Astrid dei har himla god mat på, ja det e den vitnamesiske den rett overnfor grighallen, men problemet det kan verr sterkt og. Hmm og hehe kor finne en junk food som ikkje gir deg løk, hvitløk eller annen ubeskrivelig kjip ånde :) Og når en kombinere det med øl med kullsyre, hehe ja det kan bli interessant, håpe du har utlufting sjå deg tove...
Blir nok 35 kr kebab på meg.

Astrid med hageflekken sa...

Eg har og tenkt på det kvitløksproblemet. Derfor håpte eg på ein måte at alle spise et eller aent med kvitløk;) haha! ja den viatmenesiske der e goe. Spise ofta der ja..kremt kremt. Men e usikker på om de har mye kvitløk i hvis det ikkje står det på menyen...? eg pleie nesten alltid å ha nr. 56. Men kanskje eg ska spara peng og kjøpa 35 kr. kebab eg og....Dagens dilemma!