fredag, januar 26

There and back again

Fusst av alt: Takk for igår! Det va kjempekjekt. Bare beklageligt at eg gjekk glipp av nachspielet, men eg trur nok det va te mitt besta at eg gjekk him å la meg såpass tidligt, ja.

Det kjekkaste e bare at mitt vesle barn, Pallas, e tebake hos meg i Bergen! Nett no ligg ho å sev i vindaugskarmen. Snart ska hu få seg ein liten dusj. Men gosjameg så tynne den katten va blitt! Men det blir vel alle når me har hatt magasjau noen uker. Eg kjenne alle bein i kroppen, og det e merkeligt å kjenna på et dyr som jo faktisk har pels. Nå ska hu få MASSE mat i ukene framøve, og MASSE kos, så blir hu nok i tipp topp shape igjen. Eg e jaffal kjempeglad. Ubeskriveligt glad for å ha na her hos meg igjen. Hurra!

God helg!

3 kommentarer:

Christine sa...

Hurra for pallas!

Leila sa...

kjekt da :)

Ingrid sa...

så bra at pus e på plass! blir d arrangement hos dg i helgå?