torsdag, januar 18

pack it up, pack it in, let us begin.....

Hei, Towe her....
Eg skrive nok på dialekt den fyste posten eg o....har litt problemer me denna bokmålen. Eg må o innrømma at orddeling o.l ikkje e mi sterkaste sida, det skrevne ord e ikkje heilt mitt domene. Så me to lærarstudentar, ein litt.stud, to så studere nordisk(tror kanskje myr og gjør det) kan eg nok provosera litt :). men dåke får bare leva me det, åså ska eg verr litt overbærande når det komme te den kunstens mangefasetterte verden. (mangefasetterte e foresten mange fasetter).

Sitte i min høyreiste bygning å ser ut på disse snekledde fjelltopper ulrikken og fløien.Hvis eg ser litt mer rett fram ser eg ein heil haug me, noe eg bare kan gå ut i fra e, polske arbeiderar. Dei vinke te meg avåte, vett ennå ikkje heilt ka så e etikette for interaksjon me arbeiderar på noen andre sitt tak. Hadde blitt veldig gla for tips anngåande denna problematikken.

Oki, men...siden igår har eg liksom ikkje opplevd så masse, så eg avslutte min post me ein liten link te ei sida som eg likte ganske godt
www.stfrancis.edu/historyinthemovies/htm

3 kommentarer:

Towe sa...

blei ingen link...så klipp og lim folks

Astrid med hageflekken sa...

eg kom ikkje inn sjøl om eg klipte å limte...hmm.

hvis du ska legga te link så marker ordet du vil ska kobla te ei aen internetsida og trykk deritte på knapp som hette insert link åsså skrive du heile addresså der.

Astrid med hageflekken sa...

eg vil forresten drista meg te å påstå at skriving definitivt må vær ditt domene.