lørdag, januar 20

Jeg bøyer meg i støvet...

For et engasjement!!! For et initiativ!!! Eg e heilt overvelda. Min tro på ungdommen har komt tebake te meg. Me e likavell ikkje ein generasjon uengasjerte og late studentar. Me e jo kreative mann! (med "me" meine eg dåkke).

For det fusta må eg beklaga mitt fravær, både på Torvastad kvelds, Café Opera besøket, og på bønnebloggen (fram te nå). Men nå gir eg alle klutar! Desverre har eg nok forelesning kvar torsdag fra 14-16 (Det beste emnet historisk institutt har oppdreve siste 20-årene: Rikdom og fattigdom i globalt perspektiv. Fantastisk interessant!!) så dei dagane blir vanskelige, men fredagane passe ypperligt.

Nå sitte eg her i stuå mi og ska te å spisa lørdagslaksen min (FirstPrice), har nettopp komt him fra jobb, og ska videre å spilla poker og på konsert. Potten e 50kr og bandet e Salvatore. I dag klarte eg forresten å ringa te farmorå te Erik på jobb. Det va drit løye!! Tenk av alle de 5 mill folkene som bor i Norge, klarte eg å ringa te henna, og det va eg så gjorde det, ikkje de 40 andre så va på jobb.... Nesten litt for tilfeldig syns nå eg.

Har nok ikkje fått bryna meg på quizane dåkkas ennå, men det komme, det komme. Og takk, Marie, for plettfri gjenggivelse av sagnet om Olav og Sigge. Hadde eg hatt et opptak av an sko eg lagt med den flotte melodien Marit Synnøve Vea har lagt te sagnet (som eg blei tuta øyrene fulla av heile sommaren). Jubel og glede for at eg ikkje ska tebake på Bukkøy i sommaren så komme!!!

Ha ein fortreffelig lørdagskveld alle samen:)

8 kommentarer:

Astrid med hageflekken sa...

Hurra! Velkommen Ingrid! Bedre seint enn aldri:)
Torsdagane ska me gjør nåke med. Det kan me finna ut på festen te Tove på torsdag. Hvis folket komme da:p

Lykke te på pokern!

Christine sa...

Velkommen!!!!!! Herligt å sjå at du o ville joina bønnesamfunnet vårt......:):):):)

Marie sa...

hei, kjære bønne! eg fortalte sagnet om Sigge på muntlig KRL! hrheehehehehe. usaklig.

Leila sa...

der va hu gitt

Astrid med hageflekken sa...

Så bra at folk har lagt inn bilde av seg sjøl. eg sko gjerna ha skifta ut mitt bilde, men eg ane ikkje om det ligge noen bedre bilde av meg på ein url der ute på veven.

Ingrid sa...

ingrid, huske du når eg og du va å intervjua marit synnøve vea for håland skole si skoleavis?

ø sa...

Ja det huske eg!! Hahahaha... Det va løye. Tenk at me gjorde det. Lenge siden mann... Huske du ka me spurte om? Eg gjør ikkje

Ingrid sa...

hmm...eg huske kje ka me spurte om,men eg huske at d va ein koselig ekspedisjon ja!msv ligne forresten ein go del på den franske kvinnen i lost så bor i skauen!